treinreis naar Batu

20 september 2013 - Batu, Indonesië

Hoi allemaal,
Vanmorgen zijn wij weer gruwelijk vroeg opgehaald om naar het treinstation te gaan. Daar stond weer netjes een trein op ons te wachten waar er 2 plekjes waren gereserveerd in de executieve class. Dit zit zeer goed, zelfs stopcontacktjes voor je telefoon lader. Enige nadeel was de airco die op standje -10 stond. Maar daarvoor regelde Wina en lekker dekentje voor ons. Aangekomen in Jomba stond Jayat onze chauffeur ons op te wachten met de auto. Hij heeft vannacht het stuk met de auto gereden in 10 uur.....
We hebben weer lekker gelunched in en lokaal restaurant bij een hotel en toen verder gereden naar Batu. Onderweg nog gestopt bij een mooi uitkijkpunt op een stuwmeer en een lokale fruit markt bezocht waar ze nog appels oorspronkelijk uit Nederland hebben. We zitten nu in een zeer mooi hotel wat op een park ligt in de bergen. De temp is hier zeer aangenaam. Morgen een rust dag, wat marions enkel hopelijk ook goed doet en dan morgen nacht naar de Bromo vulkaan om de zons opgang te zien.
Tot later,
Marion en Ronald.

1. Co en Dorien:
    20 september 2013
    Ach de foto's spreken voor zich: een brede lach (ondanks de zere voet) en mooi weer. Volgens mij is het toch wel genieten?! En dan een romantische zonsopgang, ach zo beroerd is het niet! Wij kijken ellke dag weer uit naar jullie verhalen, dus wel doorgaan hoor!
  2. Marjon:
    Weer veel gezien! Geniet van jullie rustdag morgen!