Update vanuit Bali!

27 september 2013 - Denpasar, Indonesië

Hallo! Hier weer is een update van ons. We hebben al een paar dagen niet wat geschreven omdat we letterlijk en figuurlijk aan het bijkomen zijn. Maandagmiddag laat zijn we aangekomen in Bali zoals jullie hebben kunnen lezen. Ik voelde me echter niet 'je van het' en hebben we even gerelaxed op de hotelkamer. We wilden eigenlijk uit eten gaan, maar omdat ik me met de minuut slechter begon te voelen hebben we alleen een rondje over het park gelopen en zijn snel weer teruggegaan naar de hotelkamer. Toen begon de ellende. Ik zal je de details besparen maar er kwam koorts en een toilet in voor. En omdat gedeelde smart halve smart is,vond Ronald dat het ook zijn beurt was om in deze toiletvreugde te delen. De hele dinsdag hebben we lamlendig in bed gelegen....Gelukkig begon ik me aan het einde van de dag beter te voelen alleen met Ronald ging het totaal niet goed. We besloten toch een dokter te laten komen. De dokter constateerde dat Ronald veel te lage bloeddruk had, door het vochttekort van de vele toiletbezoeken. Hij heeft antibiotica voorgeschreven en Ronald op het hart gedrukt dat hij veel moest drinken, anders zou hij aan het infuus moeten. Uiteraard hebben we braaf geluisterd naar de dokter.
Gelukkig voelde we ons de volgende ochtend iets beter en hebben we ons van de hotelkamer afgesleept richting het zwembad. Na wat voorzichtig ontbijt hebben we hier de hele dag gelegen. Resultaat: Ik ben natuurlijk, ondanks insmeren, weer zo rood als een kreeft.
's Avonds moest er dan toch gegeten worden. We besloten om in het hotel een broodje te eten. Vooraf kregen we tevens een mandje brood. Bij het in 2en breken van het laatste plakje brood kwam er werkelijkwaar een heel mierennest uit!!! Waarschijnlijk heb ik dus in een van die andere plakjes ook al mieren gegeten. Het zal niet schadelijk zijn, maar het idee!
Ronald is de volgende dag weer naar de dokter geweest voor controle. Bloeddruk was gelukkig weer in orde!

We liggen nu eigenlijk alleen maar hele dagen aan het zwembad te genieten van het mooie weer. We voelen ons beide nog niet 100%, dus relaxen we vooral. Daarnaast zijn we ook best moe van de rondreis op Java. Waarschijnlijk zullen we weinig zien van Bali, maar dan moeten we nog maar een keer terugkomen.
In 16 dagen is het onmogelijk om alles te zien.

Het is hier verder wel super mooi en vooral heerlijk weer! Nog 2 dagen en dan zit het er alweer op.

Liefs ons